onsdag 20 januari 2010

Idag har jag

tagit en av disktrasorna och börjat använda den.
Gubben sa något om att den inte var som andra disktrasor, och det ska de ju inte vara eftersom det är jag som gjort den av bomullsgarn.
Annars har det varit en ledig dag för mig som jag ägnat lite tid till att elda, laga mat, vika handdukar och tvätta.
Mycket mer tid har blivit ägnat åt att sitta vid datorn. :-)
Konstigt?
Imorgon SKA jag ta mig i kragen och vika alla lakan som ligger och de kläder som är torra och rena.
Och helst ska jag också motionera dammsugaren.
Ja och just precis nu kom jag på att jag tagit ur lakanen ur sängen och inte bäddat den, så:

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
jag ska upp och bädda sängen innan gubben skriker alltför högt :-)

1 kommentar:

  1. Hej! Visst är det tråkigt när man kommer på att det inte finns några lakan i sängen, då önskar man att det kunde bädda sej själv. När man sen har mindre barn som inte klarar att bädda får man mer panik... inte roligt.( speciellt om man redan är klar för sängen)
    Ha en trevlig morgomdag.
    Kram sytanten)

    SvaraRadera