onsdag 13 januari 2010

Hundarna piggade på

sig, men det var en väldigt orolig natt.
Den ena hunden hade frossa vid sju-tiden på morgonen, men som tur var gick det över ganska snabbt.
De har väl inte haft samma fulla fart, men betydligt piggare än vad de var inatt.
Vi fortsätter hålla ögonen på dem ett par dagar till(låter som vi inte gör det i vanliga fall, men i ett sånt här läge blir det något extra om ni förstår vad jag menar).
Jag hoppas verkligen att det är lugnt inatt så gubben får sova och jag har inte hört något så då är det bara att hoppas att allt är bra.
Själv sitter jag här och väntar på att 2 ägg ska koka färdigt och innan jag får äta dem ska jag rengöra en rullstol som står här och hånar mig. Tycker inte alls det är ett roligt göra på natten, men det är nödvändigt.
Rengöra rullstol var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar