onsdag 13 januari 2010

Gubben hade en lugn

natt och det hade även jag på jobbet.
När jag kom hem fick hundarna mat och gick ut en vända.
Jag satte faktiskt på en tvättmaskin innan jag dök i sängen tillsammans med 3 glada jyckar.
Klockan var då strax halv nio.
Kvart i elva vaknade jag av att telefonen ringde med väldigt envisa signaler.
Det var till grabben som inte svarade i sin telefon när kompisen ringde.
Kunde jag somna om sen?
Svar nej!
Jag har varit uppe sen dess och varit ovanligt pigg, men tröttheten kommer nog snart.
Jag har iallafall hängt tvätt, tvättat mer och eldat så det blev ju nytta istället för sömn.
Nu är det dags att tänka mat igen...

2 kommentarer:

  1. SV; Jo lite stickat blev det!!! Snart är det nog dags för en bild *ler*

    SvaraRadera
  2. Tur att hundarna blev bättre. Telefoner som ringer när man sover, borde åka ut, jag avskyr sådant.

    SvaraRadera