lördag 9 januari 2010

Fredagen har gått och

det har blivit lördag igen.
Varit och käkat pizza, den första för året och tyvärr säkert inte den sista.
Jobbat har jag gjort mellan 7 och 11 och gubben hade sin sista semesterdag för denna omgång.
Hemma efter jobbet så tog jag reda på tvätten som låg i maskinen och körde en till och sen har det inte blivit mycket annat gjort.
Som vanligt! :-)
Kvällen har jag/vi tillbringat framför TV:n och Morden i Midsommer(kom ihåg att den gick ikväll).
Passade på att brodera på tomtetavlan jag började på förra året. Det är faktiskt inte så mycket kvar på den så håller jag mig ifrån datorn så är den snart klar.
Och som vanligt vid den här tidpunkten så är det dags att gå till sängen och lägga sig.
24-25 minusgrader är det ute nu och inne i köket har vi för tillfället 18 grader, men det lär vara kallare imorgon.
Solen har lyst även idag och det är vackert mot snön.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH FRYS INTE FAST I SÄNGEN!!!

1 kommentar:

  1. Ha, så det kan bli. Jag läste ju att inlägget var gjort idag och kl är bara 10 nu och allt hade du redan hunnit med, käkat pizza, jobbat, tvättat osv. Var tvungen och kolla snabbt på kl om jag hade missat tiden innan jag insåg vad som hade hänt.

    SvaraRadera