fredag 22 januari 2010

Då var en av

arbetsdagarna avklarade för denna helg och imorgon börjar jag 7.00.
Samåkte med en jobbarkompis som började och slutade samtidigt som mig och vi ska samåka även imorgon, men då får jag vänta på henne i en timme. Det gör mig inget och förresten har hon väntat på mig några gånger.
Innan jag började idag så fick jag undan alla rena kläder och det var ju inte så illa.
Eldade gjorde jag också.
Hade behövt dammsuga också, men det finns nog kvar till en annan dag.
Nu ska jag uppsöka sängen så jag orkar upp imorgon när klockan ringer 5.30.
Varit runt 3-4 minus och ingen mer snö har kommit ner.
Ikväll när jag kom hem ville taxen ut och ikväll var han nöjd med att få gå en runda i kopplet med bara matte.


GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Idag har vi -10 och det är så vackert ute. Hoppas arbetsdagen går bra.

    SvaraRadera