torsdag 7 januari 2010

Även denna dag

har gått i ett rasande tempo och vi har egentligen inte gjort någonting vettigt/nyttigt.
Jo, gubben har skottat fram bussen som stått still i en vecka eftersom han varit ledig och inte behövt den.
Eldat har vi gjort hela dagen idag och det märks att det varit varmare ute(just nu -13,3) för vi har lyckats få upp inomhustemperaturen till över 20 grader.
Tvättat lite har jag gjort och ätit och diskat, men det är ju måsten.
Jag ska strax söka mig mot sängen för klockan halvsex imorgon ringer väckarklockan och jag ska upp och jobba ett fyratimmarspass. Och sen är jag ledig till måndagmorgon.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM DRÖMMAR!!!

1 kommentar:

  1. Elda gör vi också. Och tänk på mig nu, ca halv 12, när jag får bära in ved. Visserligen så skiner solen men det är kallt.
    Hoppas det gick bra att jobba, Kraam

    SvaraRadera