lördag 2 januari 2010

Arbetsdagen gick bra och

när jag kom hem stod maten på bordet.
Kan det bli bättre?
Som tack för den så tog jag reda på disken och sen spelade jag kort med tomten.
Vi hade superskoj och tomten skrattade så han fick ont i magen.
Gubben drog iväg och gjorde städjobbet så det skulle vara gjort innan måndag.
Som kvällsfika käka vi ost och kex och hade en trevlig stund innan tomten och gubben försvann till TV:n på övervåningen och jag startade datorn.
Idag har det varit runt 9-10 minus(tror jag) och det har kommit ner lite nysnö.
Månen har lyst så vackert flera nätter nu och det blir ljust tillsammans med snön.
På något konstigt sätt så tar dagarna slut innan jag tar helt slut.
Det blev inte några 8 timmars sömn inatt eftersom jag inte kom i säng i tid, så nu ska jag leta mig mot sängen och hoppas att jag sover lite mer än 5,5 timme.
Men jag behöver inte kliva upp halv sex imorgon för jag börjar inte förrän tolv. :-)

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Gott Nytt! Jag jobbar inte förrän imåra, men AMS kräver min uppmärksamhet imåra *ler*

    SvaraRadera