tisdag 22 december 2009

Ytterligare en dag

har vi snart lagt på högen av föregående dagar.
Idag har jag jobbat på förmiddan.
Efter jobbet drog jag iväg till en grannkommun och köpte kattmat så de också ska få en god jul.
Väl hemma igen så hände det inte så mycket.
När gubben kom hem så åkte vi iväg och köpte julblommor och besökte tomtarna.
De fick också sina julklappar så de kan öppna dem på julafton.
Det blev mycket fika eftersom vi besökte 3 olika ställen.
Men det är sånt man får ta.
Nu är det snart dags för sängen och imorgonbitti får jag INTE slå på datorn för jag har annat och göra.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
STRESSA LAGOM IMORGON!!!

3 kommentarer:

  1. Ha en underbar julhelg och pussa alla djuren från oss alla till er alla

    SvaraRadera
  2. En riktigt God jul önskar jag dig och de dina.

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en god fortsättning på julhelgen.

    SvaraRadera