måndag 7 december 2009

Tjuvlånat dator igen,

(fast gubben vet om det).
Jobbat hela dagen och när jag kom hem så satte jag igång och broderade på ytterligare en hästsko. Har lite bråttom med den för den ska vara klar på fredag. :-)
Har varit en grå och regnig dag idag.
På min 3-timmars rast idag stack jag iväg och köpte julklapp till julklappsbytet på jobbet och sen åkte jag tillbaka till jobbet och solade.
När det var gjort hade jag lite tid kvar av rasten så jag stickade några varv på min disktrasa.
Nu hägrar sängen.
Imorgon ska jag försöka få lite nyttigt gjort som att kanske baka lite bullar.
Ska jobba natten sen.
Nu säng!

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM OM EN VIT JUL!!!

2 kommentarer:

  1. Låter kul med julklappsbyte. Ibland längtar jag efter en arbetsplats med arbetskamrater, nu sitter jag så ensam och har bara killar som jobbar ute på fältet och det blir inte alls samma känsla.
    Ha en bra dag och hoppas du får till några bullar.

    SvaraRadera
  2. kul med julklappsbyte.vi hoppas på en vit jul
    i dag har vi plussgrader och blankis...huvva!
    men några cm med snö har vi iaf.
    skulle behöva ite konstgjord sol jag me...
    Lycka till med bullbaket.
    Det gick jättebra på marknaden,jag sålde ut nästan allt jag hade med,så jag är nöjd.

    Ha dé!

    SvaraRadera