söndag 6 december 2009

Kväll igen,

vad konstigt för det har ju aldrig varit riktigt ljust idag.
Det blev inte så mycket mer dammat idag för det kom lite mat emellan och sen hemskjutsning av två tomtar.
Hemkomna så fixade gubben lite skivor åt mig och jag broderade färdigt hästskon.
Den blev ganska söt, men tyvärr hade jag tagit lite för lite aidaväv så vi får trixa lite för att få till det. Kommer bild på den när jag sitter vid rätt dator(har tjuvlånat gubben, säg inget till honom).
Ska försöka hinna med en till innan nästa helg, jag har ju en natt på mig eftersom jag jobbar det mellan tisdag och onsdag.
Sängen väntar och det är tidig morgon imorgon eftersom jag jobbar från klockan åtta till åtta.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM RIKTIGT SKÖNA DRÖMMAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar