onsdag 30 december 2009

Jag/vi får ju

skylla oss själva när vi släppt upp hundarna i sängen.
Men ibland blir jag väldigt trött på dem.
Inatt har de legat och tryckt mot mig så jag har inte kunnat röra mig. Övervägde ett tag att byta säng, men jag visste inte hur jag skulle komma loss utan att väcka gubben så jag försökte somna om.
Vilket jag gjorde efter en stund.
Det var lite göra på gubbens jobb så han tog ut en extra semesterdag idag(synd bara att jag måste jobba) så nu har han åkt iväg för att köpa lite hundmat så de inte ska bli utan över helgen. Vill ju inte ha svältande hundar. :-)
Jag ska strax börja och göra mig iordning för jag börjar visst klockan två idag och det får jag inte glömma bort.
Jobbar till nio ikväll och är ledig imorgon och börjar sen det nya året med att jobba hela helgen, men jag ska väl jobba helg någongång ibland också.
Och jag tror att det är storhelg hela helgen också. :-)
Ha en skön onsdag!

1 kommentar: