torsdag 10 december 2009

Hästskotavlorna

blev iallafall klara och det var ju huvudsaken eftersom min svägerska ska ha dem imorgon.
Lite mer plockat och städat blev det, men inte så mycket som det borde ha gjorts.
Hängde upp jultavlor häromdagen och idag kom en till upp som min käre gubbe monterade åt mig tillsammans med hästskotavlorna och några andra alster som legat en stund.
Han var också iväg till en affär och fixade en plexiglasskiva så vi kan sätta den för en liten prylhylla.(Gillar inte att damma så mycket).
Tråkigt väder är det och det har regnat lite idag också.
Det värsta är att framåt kvällen började jag känna av min hals igen och jag vill inte bli sjuk nu igen. Har inte varit annat än förkyld i höst känns det som.
Nu är det sängen som hägrar igen och jag hoppas jag sover lika gott som jag gjorde inatt.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM ÄNNU EN NATT OM EN VIT JUL!!!

1 kommentar:

  1. Skönt att tavlorna blev klara i tid.
    Känner lika som du, allt är skitigt hela tiden. Fast jag har ju bara små katter o liten hund som drar in här.
    Hoppas förkylningen släpper

    SvaraRadera