fredag 11 december 2009

Häftigt uppvaknade

jag fick imorse.
Gubben vaknade med ett ryck klockan 7.40.
Han börjar jobba kvart i sju på mornarna och brukar kliva upp vid halvsex.
Men igårkväll glömde han att ställa sin väckarklocka och jag brukar inte ställa min för han är så himla säker på att komma upp.
Men det är kanske bäst att börja med det nu. :-)
Jag la mig en stund till och efter jag klivit upp vid nio har jag inte gjort någon större nytta, mer än att ha suttit och skött FarmVille på facebook.
Lyssnar på "Flickan som lekte med elden" och den är lika bra som förra gången jag lyssnade på den.
Börjar jobba klockan två idag och sen jobbar jag resten av helgen. Har också lyckats med att göra schemat så att jag jobbar hela måndagen, sen tisdagkväll och onsdagmorgon.
Visst är jag duktig?
Dagen är ljusare idag än vad den varit på länge och känner mig faktiskt inte så trött idag som jag har varit.
Enda smolket i bägaren är att jag har ont i halsen. Feber har jag iallafall inte just nu(är det väl bäst att jag skriver just nu för man vet ju aldrig när febern slår till).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar