onsdag 16 december 2009

Gubben fick bråttom

imorse när han tittade ut.
Bakom våra bilar hade det drivit ihop en stor hög snö som kunde göra det svårt för oss att komma iväg.
Han körde ut bussen och körde upp ett spår och sen backa han tillbaka och backa ut min bil. Jag tror inte att jag riktigt fixat det själv och allra helst inte när man är lite stressad.
Jag har gjort mitt arbetspass nu och är ledig till söndagkväll kl. 20.30.
Skönt faktiskt. Har att göra här hemma också och förhoppningsvis blir förkylningen bättre också.
Ska dricka upp mitt te och sen ägna en stund åt att sortera tvätt.
Idag har grabben haft sitt körkort precis ett år och jag hoppas att han fortsätter köra försiktigt ett år till och förstås resten av tiden också.
Han har redan haft fortkörningsböter och fick ju behålla körkortet.
Teet var det och sen tvätten.

1 kommentar:

  1. Vi väntar tydligen ett riktigt oväder i natt. Så jag är lite orolig hur vi ska komma ut och iväg i morgon.
    Skönt att få vara ledig några dagar nu kan jag tro, hoppas du piggar på dig också.

    SvaraRadera