torsdag 17 december 2009

Då var det kväller

igen.
Och ytterligare en dag lagd till högen av försvunna dagar.
Skönt var det med massage, men jag tror att den väckte något ont spöke i mig för jag blev på dåligt humör senare.
Ska jag vara ärlig så beror det nog inte på massagen utan på dålig kommunikation här hemma idag.
Tre personer som inte pratar med varandra om hur vi ska ha det och då måste det väl vara dålig kommunikation.
Jaja, det är inte så väldigt ofta det händer, men det är inte roligt när det händer.
Vi har iallafall fixat ett par julklappar av de vi ska köpa och det får jag väl vara glad över.
Ca 6 minus har de varit ute hela dan och vi har något fel på värmen i huset så jag har inte fått upp termometern mer än ca 18 grader och då har jag eldat och gubben har eldat.
Det är ju typiskt att sånt ska hända när det äntligen är kallt ute.
Hoppas bara inte att det blir som i början på året då det var 14,7 grader minus ute och 14,7 grader plus inne.
Sängen igen och sova och imorgon göra det jag ska istället för att sitta framför datorn!

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. Det är lätt att det blir så där ibland, man tycker man har sagt saker men ändå inte. Eller så är de sagda och den andra inte varit helt koncentrerad på vad man sagt. Jag brukar alltid säga "hörde du vad jag sa nu" eller "va sa jag" för att få respons på viktiga grejer.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Här hemma brukar det brista när jag är för trött, då stressar jag upp mig och ber inte om hjälp, galet men då brakar vi loss, den här veckan är jag bara hemma en dag och då roade jag mig med att skriva lista på vad alla skulle göra de närmaste dagarna till jul, smart va

    SvaraRadera