fredag 11 december 2009

Då är ännu en

dag lagd och det är dags att leta sig mot sängen.
Jobbat till nio ikväll och har haft privatchaufför eftersom vi är 3 som har körkort och just nu bara 2 bilar som rullar.
Grabben behövde en bil för han skulle på något möte med Arbetsförmedlingen och gubben behövde den andra för han var tvungen att fixa fram en framskärm till vår tredje bil.
Det blev alltså ingen bil kvar till mig, men som tur var så sluta ju gubben ett idag och jag började två.
Gubben får nog skjutsa mig imorgon också för han ska väl äntligen ta svininfluensa-sprutan och grabben ska ut och handla, men mig gör det inget för då slipper jag ju köra. :-)
Grabben har dammsugit idag och nu är det lite kallare ute så jag hoppas att det blir renare på golvet nu ett tag.
Mot sängen var det.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM VILKA DRÖMMAR NI VILL UTOM MARDRÖMMAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar