lördag 14 november 2009

Redan helg och

ett riktigt tråkväder.
Det har väl kommit lite snö, men det regnar bort.
Ni ska bara se vårt golv när 3 hundar varit ute. :-)
Tråkigt är att jag är lite förkyld och går omkring och hostar. Tycker att det räcker nu för det känns som hela hösten har varit på väg mot en förkylning eller att jag har en förkylning.
Igår var gubben och jag iväg och vaccinerade 3 hundar och 3 katter. De som var lugnast att vaccinera var katterna, konstigt eller hur?
Men nu är det gjort och katterna behöver inte vaccineras förrän om tre år för vaccinet är omgjort.
Det har inte hänt så mycket här hemma för det är som att vi är trötta och slitna båda två, men idag bör jag nog ta tag i klädhögen med rentvätt.
Kan ju inte sitta här framför datorn hela dan, eller?

1 kommentar:

  1. Visst är det kul när man kommer in och vaccinerar så många djur på en gång. Man väcker lite uppståndelse. Jag har ju bara tre katter och en hund, så du leder.
    Förkylning, hu, jag har kännt som du hela hösten också, men det blir liksom inget av det. Kan vara lika bra det, men man blir liksom aldrig riktigt pigg och det är trist.
    Nu väntar jag på att golvet ska torka så jag kan börja polera.
    Vila nu så du hämtar in lite kraft

    SvaraRadera