lördag 14 november 2009

Nog kunde jag

sitta framför datorn hela dan för det är ungefär vad jag gjort idag.
Började vika lite rentvätt, men orka inte vika den klart. :-( Men det finns en dag imorgon också.
Gubben och en tomte var ut på förmiddan och hämtade in en full pall med ved så nu har vi så vi kan elda i nån månad igen(var inte riktigt slut, men skulle inte räcka till nästa helg).
Sen fixa gubben mat också, visst är han duktig?
Jag var tvungen att lägga mig en stund efter maten för idag har det inte varit nån fart på mig. Hostar och har lite feber. Tycker inte det har varit annat än sånt i höst. :-(
Inte är det något roligt väder ute heller utan det har regnat. Och som sagt det blir man ju inte piggare av.
Ska strax uppsöka sängen och hoppas på att jag mår bättre imorgon.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM SKÖNA, HÄRLIGA DRÖMMAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar