torsdag 12 november 2009

Konstigt det här

men nu är det dags för sängen igen. :-)
Det har inte hänt mycket här sen jag kom hem och inte mer heller efter det gubben kom hem.
Det har varit mycket dator och TV.
Gubben försökte lägga in bilder på sin dator från kameran, men det funka inte alls. Sen prova han på den stationära och det fungera det direkt.
Nu är det bara ett problem kvar och det är hur man kan spara bilderna på en cd-skiva.
Jag har faktiskt stickat lite på halsduken och är inne på mitt tredje nystan. Och då började jag fundera på hur lång man brukar göra en halsduk?
Minst en meter bör den väl vara?
Imorse snöade det lite här i min hemkommun, men där jag jobbade var det mest regn som kom ner. Snön låg faktiskt kvar i skogen här hemma när jag åkte hemåt vid halvtre tiden.
Det har varit runt nollan hela dan tror jag för det har varit kallt.
Nej, nu måste jag sluta för det är en arbetsdag imorgon också, visserligen kort men jag börjar sju.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM LJUVLIGA DRÖMMAR!!!

1 kommentar:

  1. Vi har -6,5 och lite snö,men riktigt skön luft.
    ingen risk att jag överanstränger mej,har mest stickat med tjockare garner.
    Om du ska anv. halsduken själv så mät,sen beror det väl på hur du har den på dej,om du virar den runt halsen el bara knyter den....
    När jag laddar upp mina kamerabilder brukar jag få allternativ om jag vill ha dem på disc eller annat.

    Trevlig Helg !

    SvaraRadera