lördag 21 november 2009

Jaha, då har jag varit

på jobbet igen.
Första dagen på en vecka eftersom jag varit sjuk.
Allt såg ut som vanligt och alla var som vanligt.
Det har varit jättefint väder idag så vi har varit ute och fått en promenad allihopa.
Nu är jag hemma igen och var hamnade jag?
Jo, framför datorn. :-)
Var bara tvungen att kolla upp en sak och på den vägen är det.
Ska inte sitta uppe alltför länge ikväll för imorgon ska jag vara på jobbet redan klockan sju.
Vet inte om jag återkommer hit under kvällen så därför säger redan nu

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM UNDERBARA DRÖMMAR!!!

2 kommentarer:

  1. Här är en länk till det inlägget: http://ulligagulligasaker.blogspot.com/search/label/virkskola om du klickar på de olika maskornas namn så kommer du till youtube filmen. Lycka till och sov gott, kram/veronica

    SvaraRadera
  2. efter 36h på jobbet i ett sträck drömmer jag om att drömma sköna drömmar. zzzz

    SvaraRadera