torsdag 5 november 2009

Jag har sovit jättegott

inatt och hade ingen lust att vakna fast klockan var kvart i nio. :-)
Men hundarna var hungriga och jag behövde gå på toa så det var lika bra att kliva upp.
Nu har jag matat hundarna(för länge sen), startat en maskin med tvätt, startat diskmaskinen och ätit frukost.
Misstänker att tvättmaskinen gått färdigt så jag ska ta ner den torra tvätten och hänga den blöta.
Startade datorn också och det är ju ganska dumt när man har saker att göra.
Känner av sprutan lite grann i armen, men jag har kunnat sova på den och jag kan röra på den. Funderar på om jag är van att lite småont nån gång då och då så detta är vardagsmat för mig. Har arbetskamrater som knappt kunnat lyfta på armen och absolut inte ligga på den.
Började snöa lite igår och det har fortsatt under natten och kommer ner än. Men det fastnar inte riktigt på marken för det är för blött och nog lite för varmt för det än.
Men det blir skitigt inne när hundarna varit ute, suck.
Någon nytta ska jag väl hinna med innan jag börjar jobba klockan halvtvå idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar