måndag 12 oktober 2009

Var har jag varit i flera

dagar?
Gårdagen ägnade jag åt arbete och åter arbete för när jag slutat det ena jobbet var jag bara hem och vände och for och städade.
Efter detta kom gubben hem och vi skjutsade tomten hem till sig och stannade på lite fika.
Och när vi kom hem orkade jag inte starta någon dator.
Idag har jag haft ett lång pass. Började sju och slutade första passet klockan elva, började sen tre igen och fick åka hemåt klockan åtta.
Så jag är ganska mör ikväll. :-)
De timmar jag hade rast var jag och en arbetskamrat iväg och käka lunch och sen satt jag på jobbet och broderade.
Nu när jag kom hem hade jag tur och gubben hade sin dator igång så jag körde bort honom så jag fick låna den. :-)
Eller riktigt så var det inte för han skulle lägga in vinterdäck i bussen för vi ska skifta däck så vår extra bil ska få bättre vinterdäck. Vi har köpt nya vinterdäck till min bil.
Jag hade förresten tur igårmorse för när jag klev upp så hörde jag att det regnade på toalettfönstret så jag slapp skrapa bilrutor.
Det har varit uppehåll hela dagen idag, men ingen direkt värme har vi haft.
Bild på broderiet kommer när jag slagit på den stationära datorn och känner jag mig själv rätt så blir det imorgon. :-)
Läsa bloggar lär nog ta hela förmiddan imorgon eller vad tror ni?
Förresten så jobbar jag natt imorgon och jag har nog datorn med mig och då kan jag läsa mellan arbetsuppgifterna.
Så ska jag strax försöka gå och lägga mig för jag är faktiskt trött.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Ibland undrar man faktiskt lite vad som blev gjort, om det blev det. och vissa timmar bara försvinner, konstigt...ellerhur?? Ja, hoppas att det blir lite tid över för ditt broderi, sånt är ju alltid roligt. Kram sytanten

    SvaraRadera