lördag 3 oktober 2009

Vaken efter nattens

arbete.
Inte har jag sovit så jättemånga timmar, men det brukar jag heller inte göra. Rätt eller fel, jag vet inte men jag vill inte sova bort hela dagen(roligare då att sitta och sega framför datorn).
Jag har stoppat i mig lite frukost/lunch, slagit på datorn och läst lite bloggar och annat.
Gubben och tomten är ute och flyttar grejer från det ena stället till det andra.
Det var frost på bilrutorna i morse och ett par minusgrader(tror jag) och när jag gick och la mig såg det ut att kunna bli en ganska fin dag. Men jag tror inte det längre för det ser grått ut och det har börjat blåsa ganska mycket så det är väl skitväder på gång.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för något, men någonting blir det om inte annat så framför datorn. :-)
Måste lära mig och hämta hem roliga bilder eller hur?

2 kommentarer:

  1. Ja, athitta bilder på nätet som man kan "låna" eller egna bilder är alltid roligt att lägga in i inlägget. Det tog ganska lång tid för mej att lära eftersom jag inte alltid varit ett fan av datorer. När jag började blogga blev jag tvungen att lära mej, har min sys och gubbe till hjälp, även sysdotter. Trevlig helg trots regn och oväder. Kram systanten

    SvaraRadera
  2. Samma var det för mig, jag visste inte heller hur jag skulle göra först, men med lite träning så går det ganska bra. Prova, du lär dig snabbt.

    SvaraRadera