tisdag 13 oktober 2009

Tisdagförmiddag och jag

känner hur klockan går allt fortare och jag har massor att göra innan vi ska åka på semester.
Jag har inte tid att jobba!!!
Det värsta med mig är att när jag får för mycket som jag ska göra då händer det ingenting, jag blir som förlamad.
Jag ska jobba inatt och imorgon skulle jag behöva vara med på ett möte fast samtidigt skulle jag behöva ha eftermiddagen på mig att göra saker här hemma.
Torsdageftermiddag jobbar jag och sen på fredag far vi iväg.
Jag kanske ska börja att gå från datorn nu och göra någonting. Vad tror ni om det?

Blev ingen bra bild, men bevis på att jag broderade
igår på min rast

2 kommentarer:

  1. Jag har en tavla på väggen där det står en ramsa som slutar så här;å allt je ske jära de jär je i måra ! försog du ?...ler !
    jag är nog lite så jag oxå,fast jag hatar att göra allt i sista minuten..
    Tack för grattiset !
    Ni har väl satt på dubbdäck innan ni åker Norrut ! Det är halt och många olyckor har inträffat,mycke bärre är det sen det blivit riktigt vinterväglag. just nu pendlar det mellan minus o plussgrader.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad det låter underbart med semester, jag skulle gärna vilja ha det nu men åka någonstans där det är varmt och soligt

    SvaraRadera