onsdag 14 oktober 2009

Nu ska jag börja

leta mig mot sängen för 3 timmars sömn sen igårkväll(och det var inte mycket till sömn det heller) är nog inte så bra. Klev upp vid nio igårmorse och har jag sovit fyra-fem timmar sen det är det bra.
Det går att göra så här ibland, men inte varje dag.
Har heller inte blivit så mycket gjort idag, men en maskin har iallafall blivit körd.
Förresten eldat har jag ju också gjort.
Gubben hade lite fart för när han kom hem plocka han undan lite grejer ute, fixa käk :-), bytte till vinterdäck på min bil och var sen ner till sina föräldrar och hjälpte dem med en grej.
Själv har jag suttit framför datorn och kollat på facebook, pratat med farsan och broderi tjejen på msn. Även läst en och annan blogg.
Men nu ska jag chocka kroppen och gå och lägga mig i min säng!
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar