torsdag 8 oktober 2009

Nu har jag varit

vaken ett tag och försökt få igång mig.
Har inte gjort så mycket mer än att tvättat en maskin och plockat undan lite.
Väntar besök efter klockan fyra när gubben kommit hem.
Grabben har iallafall dammsugit så något vettigt har han gjort.
Han har en kompis hos sig och de är långsovare bägge två.
Jag var hemma vid åtta imorse, la mig vid halvnio och sov till ett OCH då hade de fortfarande inte kommit upp.
När jag satte mig och käka frukost eller vad man nu ska kalla det så kom de också.
Jag blir bara trött på ungdomen, vill en massa men gör väldigt lite för att komma dit.
Nu har jag gnällt lite också.
Solen skiner och det har varit så pass varmt att jag haft altandörren öppen ett tag.
Jag lär säkert återkomma under dagens/kvällens lopp för jag har ju svårt att slita mig från datorn och facebook :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar