torsdag 8 oktober 2009

Nattjobb igen och

än så länge är det lugnt och det hoppas jag att det förblir.
Jag springer mellan mina sysslor och datorn för den är faktiskt ett sällskap när ingen annan är vaken.
Jag ska snart stoppa i mig ett par ägg för jag börjar bli lite smått hungrig och det är det inte roligt att vara.
Det har varit soligt, men blåst ganska ordentligt idag. Och vi har än ingen snö på backen som de har i norra Sverige.
Gubben ringde till Bilia idag(igår blir det ju) och frågade efter kampanjpris på vinterdäck.
Det hade de inte börjat med än!
Undrar vad de tänker med egentligen, det finns ingenting som säger att inte snön kommer i oktober här också.
De skulle iallafall ta hem vinterdäck till min bil till nästa vecka och vi behöver ha dem senast torsdag eftersom vi tänker göra en tripp på fredag norrut.
Det var allt för just nu. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar