måndag 5 oktober 2009

Lite har jag hunnit

med idag så jag klappar mig själv på bröstet!
Jag har putsat fönstren i ett rum!
Och varför börjar jag jobba klockan två idag när jag äntligen har kommit igång med att göra någonting här hemma.
Men tyvärr är det ganska typiskt mig, jag kommer igång med att göra saker i sista minuten och ibland är det inte ens någon idé att göra något för det är på tok för sent.
Nu ska jag stoppa lite i magen och sen är det duschen och sen är det väl bara att åka och förtjäna till sitt dagliga bröd.
Solen skiner idag och det gör mig glad.
Ha en fortsatt skön måndag!

2 kommentarer:

  1. Tvätta fönster tillhör inte min favoritsysselsättnig precis. Jag får ALLTID så fula ränder på fönstrena. Har frågat svärmor om hon har lust....men ....NEJ det hat hon inte. Jag får väl göra det själv då.... nån annan gång. "väntar på att hyresföretaget ska byta ut fönstren.... det kommer att ske så småningom, pengarna räckte inte detta året". Lyckan är skinande rena fönster!!!!! Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. För mig är alltid livet på topp när solen skiner. bra jobbat med fönstret.
    hej fr Koftan

    SvaraRadera