torsdag 1 oktober 2009

Kväller igen denna

första oktober.
Solen har visat sig och det har även regnat lite. Höst alltså.
Jag har städat lite idag, eldat och lagat mat, köttgryta blev det. Diskat efteråt också.
Gubben har varit hos sina föräldrar och hjälpt dem att ställa in TV:n och så var det något med datorn.
Efter många om och men så satte jag mig vid köksbordet och broderade lite på min tomte(inte på de tomtar som brukar hälsa på).
Jag och gubben är periodare när det gäller att titta på dvd-serier och just nu är det Star Trek, the next generation, som går för fulla muggar. Underhållande och lagom overkligt.
Gubben och jag samlar på dvd-filmer(mest gubben) och har hur mycket som helst. Många filmer är bra och en del undrar jag varför vi har.
Vi samlar också på elefanter och så samlar vi på allt som kan vara bra att ha.
Och nu ska jag säga god natt och gå och lägga mig för jag är trött och behöver nog sova lite.
Imorgon ska jag jobba natt igen och sen är jag ledig lördag och söndag, fast halva lördan lär gå åt till att sova.

Syns det att det är en tomte med spark?
GOD NATT OCH SOV GOTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar