lördag 3 oktober 2009

Jag slipper frysa

inatt. De har fixat värmen på jobbet så nu svettas man nästan. Men det är skönare än att gå och frysa för svettas man kan man gå ut och lufta sig en liten stund.
Jag gör mina sysslor och sitter och lyssnar efter ljud och leker lite med datorn.
Det känns nästan fuskigt att ha en dator med sig till jobbet, men det är faktiskt ett sällskap också och jag fastnar inte vid den som jag kan göra hemma.
Det som är lite tråkigt med att jag har datorn med mig är att jag inte broderar något, men det får jag nog råda bot på när jag har haft med mig datorn flera gånger.
Det är bara andra gången jag har den med. :-)
Dags att göra lite nytta igen...

1 kommentar:

  1. Så skönt att värmen är ok igen. Det där med att fastna vid datorn känner jag väl igen. :D

    SvaraRadera