fredag 9 oktober 2009

Jag har ätit

frukost, jag har börjat elda, men jag har inte tagit tag i disken.
Skulle kanske börja ta tag i mera, men jag ska ju orka jobba i eftermiddag också. :-)
Solen visar sig även idag och det är jag bara glad för. Igår kom det en regnskur på kvällen.
När jag kommer hem från jobbet så sitter gubben på tåget eller har han och hans bröder ev. kommit fram till Göteborg där de ska träffa den yngste.
De ska göra helhelg tillsammans och kommer hem på söndag. De har börjat göra så här för ett par år sedan och det är bra för det är inte så ofta de träffas alla fyra.
Jag jobbar som sagt ikväll och imorgon har jag en semesterdag och sen är det jobb på söndag igen.
Grabben får sköta hundarna ikväll och på söndag och till sin hjälp får han en tomte.
Jag hoppas att jag inte är alltför trött ikväll när jag kommer hem så jag orkar ta fram mitt broderi. Jag har inte hållit på med det på länge och nu suger det i tarmen att få hålla på.
Nej, det var visst en disk som väntade på mig...

1 kommentar:

  1. Vilken bra ide med en sån kvalitetshelg, vi har ett underbart höstväder här så nu ska det bli hundpromenad innan det blir mörkt, ha det gott på jobbet och hoppas du har lite ork kvar när du kommer hem

    SvaraRadera