söndag 18 oktober 2009

Idag skiner inte

solen, men uppehåll och minusgrader har vi.
Kom i säng betydligt tidigare än igår och fick sov till halvåtta för då började iallafall två stora hundar tycka att det var dags att börja röra sig. Den tredje följde efter sen. :-)
Så strax innan åtta orkade vi inte motstå dem längre utan klev upp, gav dem mat och sen en promenad.
Efter ett par timmar tyckte de att det var dags för ytterligare en och den blev på ca en timme så både matte och husse och hundar blev trötta.
Jag har plockat fram broderiet och ska försöka göra tomtetavlan under denna vecka så jag kan börja på något nytt.
Kommer även att kolla bloggen och facebook, men det blir inte så som det blir hemma för det är lite trögt här.
Nu ska jag lämna över datorn till gubben igen och återgå till mitt handarbete.
Ha en fortsatt skön söndag och jag kommer att höra av mig under dagen misstänker jag.

1 kommentar:

  1. Men det låter som en helt ok ledig söndag, att ha hund är som att ha småbarn, sovmorgon är ett minne blott

    SvaraRadera