lördag 31 oktober 2009

God morgon!

En lugn morgon där jag släppte ut en hund strax efter sju imorse och sen la mig igen till nio ungefär.
Suttit och käkat frukost och skördat på facebook.
Ska snart ställa mig i duschen och göra mig iordning eftersom jag ska jobba idag.
Gubben ska flytta lite stolar och bord under dagen och sen får han väl lata sig. :-)
Solen tittar fram så det kanske kan bli en fin dag.
Ni som är lediga idag ha en riktigt skön ledig dag och alla ni som jobbar hoppas jag också får en bra dag!

1 kommentar:

  1. Klart att det är skönt med lediga dagar... synd bara att det går så fort. Har haft sem on, to, fre och vanligt ledigt lö, sö. Så jag ska väl inte klaga, mycket roligt har jag gjort oxå, sytt och sytt... hmm, pysslat lite med grabbarna. Ny åter till symaskinen. Kram sytanten

    SvaraRadera