fredag 23 oktober 2009

Fredag och sista

dagen på denna vecka om man inte räknar med lördag och söndag.
Det är sista slöardagen för oss för imorgon bär det tyvärr hemåt igen. Jobbet väntar på måndag och jag jobbar från åtta till åtta.
Vi har ju våra katter också.
Det är alltid skönt att åka hit och hälsa på, men alltid lika jobbigt att åka hem igen.
Och veta att det kanske dröjer ett år innan vi ses igen.
Igårkväll var det kramsnö och idag är det kallare igen och kommer ner lite snö då och då.
Denna vecka har vi varit ute på promenader flera gånger per dag, men jag tror inte det kommer att visa sig på vågen för vi har ätit också.
Bara god mat och igår käka vi kams som min äldsta morbror gjorde.
Skulle behöva ta mig i kragen och dammsuga lite så vi minimerar spåren efter hundarna.
Det är lite tokigt att det bärbara modemet fungerar så bra för det blir på tok för mycket sittande framför datorn. :-)

2 kommentarer:

  1. Ja, det är inte lätt att vara utan dator ens på semestern.... vi har själva en blog om vår cykelsemester som vi gjorde för 2 år sedan. Den står i min bloggsida. Vi hade en bärbar och dongel för att dokumentera vad vi gjort. Även sommarens semester är inlad där. Men att cykla på semestern är helt outstanding....som vi gjorde... Ha det bra de sista semesterdagarna. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Ni får väl göra nått aktivt sista kvällen.
    Synd att ni inte kan ha vovvarna lösa när de säkert velat springa runt och rusa i snön. Vi har varit på stranden i kväll och Ines tokrusar upp och ner i dynerna. Hon älskar de där promenaderna.
    Kör försiktigt i morgon.

    SvaraRadera