tisdag 1 september 2009

Ytterligare en ny månad

har det blivit.
Augusti gick väldigt fort tycker jag.
Igår jobbade jag kväll och när jag kom hem så var det i stort sett bara sängen som väntade på mig.
Gubben hade haft hjälp och fraktat hem resten av projektet som han håller på med och sen hade han burit lite plankor.
Blev av med bilen blev han också för grabben tog den och åkte till nån kompis. Ska komma hem idag vid tolvtiden så jag har nån bil att ta mig till jobbet med.
Blir synd om honom annars.
Idag har det än så länge blivit mest dator, men jag har faktiskt kört en maskin med tvätt och tänkte att jag skulle ta reda på lite rena lakan nu.
Solen skiner just nu iallafall, men man vet aldrig med vädret.
Göra något vettigt nu så jag kanske hinner brodera lite innan jag måste åka till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar