söndag 20 september 2009

Vad jobbigt där är

att avbryta något roligt för att göra något mindre roligt.
Har suttit ute och broderat på den nya tavlan och då börjar min mage säga att den är hungrig. :-(
Och har jag någon hemma då som bryr sig?
Nej, visserligen är grabben hemma, men han åt frukost klockan ett så han är nog inte hungrig förrän maten står på bordet.
Men nu är det på gång, blir kyckling.
Och snart är gubben och tomten på väg hemåt i bussen. Hoppas att de har haft det roligt.
Jag ska hämta dem där de klev på och det blir väl om ett par timmar ungefär.
Undra vad jag ska ta till kycklingen?

2 kommentarer:

  1. Ja, det är inte lätt att behöva göra avbrott i saker som är roliga..... ibland önskar jag mej en EGEN kock, skulle ha varit häftigt. Ja, tänk att slippa tänka på ..."vad ska vi äta idag då"? Och "När sak vi äta det"? Maten är kanske både handlad och lagad när man känner sej hungrig.
    Hoppas att det smakade!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Så han har varit hät. Vart har dom varit? Det kan vi ta en annan gång. Vi ska jag fortsätta på min helvetes tavla. Snygga pansier eller vad det nu heter. Fast verkligheten är bättre än bild och jag har ju sätt både och. Kraam

    SvaraRadera