tisdag 15 september 2009

Resten av dagen

har fortsatt i samma lugna tempo.
Efter mötet åkte vi iväg och fixade burkmat till våra katter(de får det ungefär en gång om dagen framåt kvällen) och köpte ett par arbetsbyxor åt mig.
Tanka bilen och köpte mjölk.
Hemkomna så lagade gubben mat och efter den så har vi blivit sittande framför varsin dator.
Jag har precis nyss diskat efter oss(hade varit bättre och gjort det direkt, men...) och nu börjar det vara dags för sängen igen.
Jag jobbar mellan sju och elva imorgon, kort men intensivt pass.
Förresten så har min bil varit på service idag så nu hoppas jag att den går igenom besiktningen med blankt papper nästa onsdag. :-)
Solen har varit framme hela dagen idag och det är skönt, men gubben sa att det hade varit frost på biltaket imorse.
Snart dags för att plocka fram vinterjackor och långkalsonger, usch så jobbigt att klä på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar