söndag 13 september 2009

Redan eftermiddag och inte har

jag gjort så mycket.
Men jag och gubben har iallafall varit i bon en liten stund och rensat mer skräp.
Jag tror nog att det blir åtminstone en resa till ner till tippen. (Mycket till det blev där).
Annars är det dags för käk nu och det blir falukorv i ugn med potatismos för vi har ingen potatis kvar.
Sitter och leker lite med bloggen också så att den ska bli lite roligare, men jag har inte kommit så långt för jag vill inte förstöra det jag har.
Fick iallafall en bild som följare, inte någon på mig utan på vår söta lilla Bibbi som sover.

2 kommentarer:

  1. Tack för att du tror på mej ! har tänkt sticka mini-sockar 24st att stoppa lite små grunkor i.

    Hos oss är det bara barnen som får julklappar+några till....ler !

    Kram !

    SvaraRadera
  2. Jag har också klippt hundklor idag och rensat hunden på minst 500 prästlusar. Sen blir det bara det vanliga stöket som blir på helgerna. Blir oftast så när man jobbar hela dagarna i veckorna. Jag skaffade två bloggar, en som jag leker med som ingen kan se och den som jag visar utåt. Min tanke är ju att jag ska få till en fin blogg någon gång, men tiden finns ju aldrig för att sitta och leka. Har alldeles för många att läsa och jag vill gärna ge en kommentar när jag är inne också. Vet ju själv hur kul det är att få den. Men ibland är jag där och testa. Ett litet tips bara om du är orolig att förstöra den du har.

    SvaraRadera