torsdag 3 september 2009

Oj, vart har denna

dag tagit vägen?
Tog lite sovmorgon imorse och det skulle jag nog inte gjort för allt jag tänkt göra idag försvann tillsammans med den där extra timmen jag sov.
Tvättat har jag gjort och vikt kläder, eldat också. Men dansat med dammsugaren blev det visst inte.
Det blev en tur till en grannkommun istället sådär fram och tillbaka och hämta grabben som varit där några dagar(han hade ingen egen bil för extra bilen är utlånad).
Efter maten så drog jag och gubben en sväng till farsan och hjälpte honom med datorn, det var något knas med msn så vi har inte kunnat chatta med varandra på ett tag. Fika och prata lite också.
Väl hemma igen så hamnade vi framför varsin dator och där har vi nu suttit fram till det är dags att sova.
Man kan bli beroende av mycket och just nu känns det som jag är beroende av ett spel på king.com och jag vill bara slå rekord.
Imorgon är det arbetsdag för mig igen, men jag börjar inte förrän klockan två.
Jag kom just precis på att jag plockat ur lakanen ur sängen och inte lagt dit några nya. :-( Bäst jag slutar och springer upp och gör det medan gubben duschar.
God natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar