lördag 5 september 2009

Oj igen,

det har visst blivit ny dag och jag har inte gått och lagt mig än.
Idag fick jag skjuts till jobbet av gubben för att grabben ev skulle kunna ta min bil och åka någonstans och gubben inte skulle stå utan med det han tänkte göra.
Det är lite besvärligt att vara 3 stycken med körkort och bara 2 bilar(har egentligen 3 men 1 är ju utlånad några veckor).
Gubben kom och hämtade mig i min bil för grabben kom inte iväg någonstans och lite tur var väl det för innan vi åkte hem fick vi lov att fylla i tanken.
Fika lite och sen hamnade jag framför datorn bara för att jag skulle kolla bankkontot.
Typiskt mig att jag inte kan låta bli att spela spel.
Men nu är det nog dags att krypa till kojs, jag ska ju börja jobba om 11 timmar och 45 minuter. :-)
Hoppas på uppehåll och lite solsken idag för vädret visade sig inte från sin allra bästa sida igår med regnet som kom.
Sängen väntar så jag säger God natt och Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar