söndag 13 september 2009

Lördagen försvann i ett

flygande fläng.
Gubben var iväg med ett lass till tippen och sen drog vi till den kommun jag jobbar i och gick på höstmarknaden där.
Inte var det mycket att se, men vi kom hem med lite olika sorters korvar och några kryddor.
Vi hade sällskap av Broderi tjejen också.
På väg hem får vi ett sms från grabben som undrar om vi kan äta tacos och det kunde vi väl om han fixade det som vi saknade. Vilket han var duktig och gjorde.
Gott är det alltid med tacos.
Efter det blev jag sittande framför datorn en bra stund som vanligt.
Broderi tjejen kom ner och då fick jag fram mitt broderi och fick blomman klar och började med första gröna färgen.
Hon sydde på sin helvetestavla som kommer att bli jättefin när den är klar. :-)
Inte kom det en regndroppe igår, men det var heller ingen sommarvärme. Det märks att hösten är här.
Idag har det börjat som vilken söndag som helst med frukost, lite sol, men kallt i luften. Gubben gör lite nytta och jag har satt mig vid datorn.
Ja, jag ska försöka göra lite annat också. :-)
Lite nytta har jag väl gjort eftersom jag har klippt klorna på 2 hundar och gubben klippte den tredje.
Återkommer troligtvis under dagen, men jag ska försöka göra lite annat som sagt var.

Pensé nummer två

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar