måndag 7 september 2009

Idag har jag gjort

gubben glad!
Först jobbade jag hela dagen så när jag kom hem orkade jag inte något annat än att sätta mig vid datorn.
Grabben har tagit hand om hundarna idag och när jag kom hem så började han dammsuga. :-) (ville låna en bil)
Gubben "offrade" sig och fixade maten, enkelt och snabbt, makaroner och korv.
Efter det så gick han ut och fortsatte rensa i vår bod.
Och det var där jag gjorde honom glad!
Jag gick ut och gick igenom mina gamla skolböcker. Slängde en del och sparade en del.
Vi höll nog på i ett par timmar, det var alldeles mörkt när vi gick in.
Sen hamnade vi framför varsin dator och nu är det dags att stänga de ögonen och få lite sömn.
Visserligen får jag sovmorgon imorgon, men jag tror nog att jag behöver all sömn jag kan få.
God natt och sov gott!

2 kommentarer:

  1. Bra gjort, en liten bit är bättre än inget men det låtersom om du tog ett stort kliv

    SvaraRadera
  2. Men tyvärr hittade/kom vi inte till garnet som jag tror ska ligga i den bon. :-( Men det kommer kanske fram vid nästa ryck.

    SvaraRadera