fredag 25 september 2009

Fredagkvällen börjar gå

mot sitt slut och det är dags att krypa till kojs.
Inte har det blivit mycket gjort här som vanligt, men det finns väl en dag imorgon också.
Gubben och jag har iallafall varit ner till farsgubben med lite tvättmedel och fika lite.
Sen var vi till affärn och mjölka några liter mjölk och en fil. Efter det så var vi iväg och städa vårt städställe.
När nu allt detta var gjort så blev vi sittande med varsin bärbar dator vid köksbordet tittandes på de sidor på nätet som vi tycker bäst om.
Jag läste bloggar som jag följer och gubben var säkert ute på blocket. :-)
Jag har en grej att hämta på en blogg och jag ska göra det så fort som möjligt, men jag måste lista ut hur jag ska göra innan och då ska jag heller inte vara trött, risken kan då bli om det inte går som jag vill att jag kastar ut datorn genom fönstret. Har velat göra det ibland när den inte gör som jag tycker och vill.
Imorgonbitti så ska vi nog göra något så roligt som att åka och handla för en månad ungefär, låter det skojigt?
Det roligaste är nog att stoppa i vagnarna och det tråkigaste är att hitta plats i skåpen när man kommer hem.
God natt och sov gott alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar