tisdag 22 september 2009

Det blir bara ett

snabb inlägg ikväll också för klockan börjar närma sig sovdags.
Har gjort två långa arbetsdagar och har en kort kvar imorgon mellan sju och elva.
Det ska bli skönt sen med några lediga dagar.
Men innan jag riktigt kan njuta av min ledighet så ska min bil in på kontroll. Jag försöker på alla sätt få min älskade gubbe att åka, men han påstår att han måste jobba. :-)
Det har varit en gråmulen dag och det har kommit lite regn. Blåser gör det också.
På min rast(4 timmar lång) åkte jag iväg och käka på restaurangen med ett stort M, sen åkte jag till ett köpcentrum som inte alls är stort och inte finns så mycket att titta på.
När jag gått igenom det åkte jag till jobbet och blundade i en halvtimme och sen broderade jag resten av rasten.
Bilden på det kommer troligtvis under morgondagen då jag orkar slå på den stationära datorn.
Och då kommer de andra bilderna också.
Ska titta runt lite och sen är det dags att lägga igen de ljusblå(eller vad jag nu har för färg på ögonen).
God natt och sov gott och dröm sköna drömmar!!!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att bilen får ok. Skönt att få lite ledigt efter många långa timmar.

    SvaraRadera