måndag 31 augusti 2009

Vart har augustimånad

tagit vägen?
Idag är det sista dagen och vad har jag sysslat med?
Haft semester under 14 dagar(+2 veckor i juli då) och varit förkyld i 14 dagar och då varit hemma under en vecka och varit sjuk och ledig.
Firat farsan som fyllde år i fredags.
Broderat klart den sista kycklingen och börjat på ett nytt broderi.
Ja, augustimånad kan nog sammanfattas så där, men det finns nog lite till vi har gjort.
Nu har jag iallafall kört igång en tvättmaskin och börjat elda. Ska ta reda på lite rentvätt också.
Ska ta det lugnt så jag inte överanstränger mig så jag inte orkar jobba i eftermiddag för jag har ju inte gjort så många knop under förra veckan. :-)

Pensébroderiet, två gröna färger som ligger
så nära i färgskalan så man ser nästan ingen
skillnad
Måste kolla pannan och kanske försöka få i mig lite frukost.

1 kommentar:

  1. Jag känner som du att augusti bara försvann, och jag vet inte riktigt heller vad vi gjort. Det var en på jobbet som sa att nu är det bara 4 månd kvar till jul. hujedamig

    SvaraRadera