torsdag 13 augusti 2009

Tidig morgon

hade jag idag, men gjort så mycket det har jag inte.
Gubben och jag var till den stora staden och kollade efter strandstolar för halva priset på en känd varukedja(hur kan vi vara så dumma att tro att de skulle finnas kvar?)
Gick in på mataffärn som låg intill och skulle bara köpa mjölk och kom ut med både CocaCola, gurka och tomat.
Drog sen vidare till en mindre stad och fixade ny gasoltub till vår terassvärmare.
På väg hem ringde min svägerska och undrade om vi ville följa med och bada hundarna vilket vi också gjorde.
Åkte till en sjö som ligger i närheten och medan vi var där så började det också runt oss.
När vi var klara och hoppade in i bilarna så började det komma droppar och sen kan vi prata om regn och åska.
Jag och Broderi tjejen satt på vår altan i 4 timmar och det regnade hela tiden. Värme fick vi från terassvärmaren.
Tjejen broderade på en grej till jul(kommer inte ihåg vad det heter, men det blir en ficka på den där man kan lägga julkort) och jag fortsatte på mammas duk. Broderade klart en gul blomma och började på nästa gula blomma som nästan blev klar.
Grabben har åkt upp till den jättestora staden igen och vi får väl se när han kommer hem igen.
Gubben och jag käka lite och sen har vi suttit framför varsin dator och surfat runt.
JAG VILL HA SOL OCH VÄRME I MINST 3 DAGAR TILL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar