onsdag 26 augusti 2009

Nog kändes det bättre

imorse när jag vaknade, men nu har halsontet kommit tillbaka. Kanske inte lika mycket som förut, men det finns där.
Hostat så mycket har jag inte gjort och det är väl alltid bra.
Tror att jag ligger i gränslandet mellan feber och feberfri.
Och ska jag vara riktigt ärlig så börjar jag vara trött på det här nu.
JAG VILL BLI FRISK!!!
Lyssnat klart på boken så nu måste jag hitta någon annan att fördriva tiden med.
Letat någon tråd har jag inte heller gjort och jag som vill ha den färdig snart. Broderi tjejen skulle kolla hemma så jag hoppas att hon har en trådstump åt mig.
Har börjat fundera på vad jag ska börja brodera nu eller om jag ska försöka göra mammas duk klar. Någonting blir det iallafall.
Måste komma ihåg att betala räkningarna imorgon, gubben fick lön idag och jag får imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar