onsdag 26 augusti 2009

Känns som katastrofläge

här, men det är det ju verkligen inte.
MEN jag kan inte göra min fjärde lilla kyckling riktigt klar idag som jag tänkt. Det fattas lite tråd till efterstygnen! Det har aldrig hänt mig, jag brukar alltid få massor utav tråd kvar så jag har väl kanske varit lite slösaktig. :-(
Har letat lite i mitt lager av broderier, men inte har jag hittat något än.
Upptäckte imorse, när jag höll på med efterstygnen, att den lilla kycklingen inte hade någon mark att stå på så det var bara att sy dit den.
Annars känner jag mig mycket piggare idag och det är skönt. Visst känns det lite i halsen och visst hostar jag, men jag har en helt annan ork idag.
Regnet har öst ner i stort sett hela förmiddagen, solen tittade fram en liten stund och sen regnade det igen.
Just nu skiner solen, men hur långvarigt det blir vet väl ingen.
Nu ska jag stoppa lite i magen och sen fortsätta leta garn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar