onsdag 5 augusti 2009

Jag har badat i

sjön två gånger idag!
Vet inte hur länge sen jag gjorde det. Men nu är det gjort och det var faktiskt skönt.
Och eftersom jag badat har jag också invigt(?) min bikini som jag köpte för några veckor sen. Och så mycket kan jag säga att ägt en bikini är mycket längre sen än att jag badat i sjön. :)
Solen skiner och det är varmt och skönt.
Har plockat fram lite kotletter som jag ska lägga i marinad så ska vi grilla för första gången iår, det har bara inte blivit av.
Vad resten av dagen ska handla om det har jag ingen aning om, men jag lär väl ha märkt det när kvällen kommer.

1 kommentar:

  1. Kul att bada ute, jag har inte varit i utevatten på väldigt länge. Visserligen badar jag 2ggr/vecka det ingår i mitt jobb men privat sådär som man gjorde när man var lite/yngre. jag hade förhoppning om att bada med barnen på semestern men den är snart slut och de sista dagarna går åt till inskolning på fritids. Kanse blir det badhus med minstingen... vi får väl se. Ha en fortsatt trevlig sommar och massor av sol!
    Kram sytanten

    SvaraRadera