tisdag 11 augusti 2009

Inte har jag dragit några

lakan idag.
Men jag har varit i skogen och plockat lite(med betoning på lite) svamp med gubben och svärmor. Hittade inte många kantareller och somliga av dem var väldigt torra.
När vi kom hem drog vi ner till byn och köpte mjölk och fil för det var totalt slut.
Väl hemma igen så fixade min älskade gubbe maten igen. Vilken tur jag har som har en karl som är duktig på matlagning.
Efter maten hamnade jag framför datorn och gubben gick ut och plocka i ett förråd.
Vid halvtio tog vi en snabb promenad med 3 hundar som talade om för oss vad de ville med kroppsspråk och allt.
Nu sitter gubben och jag framför varsin datorn och surfar runt på sånt som intresserar oss.
Undra vilken tid vi kommer i säng ikväll då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar